annesi yukarda, bodrum katinda kizini sikiyorum.

Merhaba ben serkan, 21 yasindayim. Bir genc türk kiz arkadasim var. Oda 21 yasinda. 1 sene önce söyle bir olay gecti basimdan. Kiz arkadasimin annesi bizim beraber oldugumuzu biliyor. Kiz arkadasim bakire degil, bunu tabiiki annesi bilmiyor. Bir zaman önce    kiz arkadasimin bakireligini bozmustum. Neyse gecen yaz benim kizin ailesi baska bir eve tasinmisti. Babasi türkiyedeydi, anneside bana onlara yardim etmemi rica etti. Bende geri ceviremedim. Neyse onlara gittim, kiz arkadasimla evden eski esyalari cikarip bodrum katina götürüyorduk. Kiz arkadasimda    uzun bir etek vardi. Ben o gün cok fena azmistim, kiz arkadasimin ami ise zaten sulanmisti. Biz beraber calisirken annesi    ve kiz arkadasim her firsatta öpüsüyorduk, yalniz kaldigimiz her saniyede. Neyse yine bodrum katina kiz arkadasimla birsey tasidik. Birden aklima    pislik geldi. Kiz arkadasimla öpüsmeye basladik. Vakit kaybettmeden kiz arkadasima “kaldir etegini ddim”. “ney?” dedi. Iyi anlamamisti. Sonra yine tekrarladim ve etegini kaldirip duvara dayandi. Hemen bende sikimi cikardim ve tükürükledim, derken kilodunu yana cektim ve sikimi amina soktum.O anki    yüz ifadesini görmeniz gerekirdi, kiz arkadasim zevkten bayilmak üzereydi. Annesi yukarida ben kizini asagida sikiyordum. Derken sanirim 1 veya 2 dakika cok hizli vuruslar yaptim ve sikimi cikarip bir köseye akittim. Kiz arkadasim hemen etegini indirip yine yukariya annesinin yanina    cikti. Bende o anda fark ettimki. Kiz arkadasim ay halindeymis. Sikim ve elim kanlanmisdi. Sonra bende yukariya ciktim. Ne kadar elimdeki kani saklamaya calissamda annesi gördü. Bana elimi nerde incittigimi sordu? Bende bir mobilyada civi varmis dedim, ona taktirdigimi söyledim.    Sonra ellerimi yikadim. Giderken annesi bana yardim ettigim icin para verdi. Iyi degilmi? Hem kizini sik hemde para al!Gönderen: Serkan
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

komşumuzu sikiyorum

Hiç bekletmeden direk hikayemi anlatıyorum.bu olay yaklaşık 3 ay önce başımdan geçti.evde birgün otururken üst komşumuzun tıkırtılarını duydum.(üst komşumuz da 175 cm boylarında götü dolgun bir kadındı)kocası işte olduğu için ev boştu.birden kapı çaldı ve benden biber istedi bende bilmediğim için içeri davet ettim gelin kendiniz bakın dedim.içeri girdi.üstünde v yakalı bir tişöt vardı eğildi ve biberleri aramaya başladı.o eğil diği anda bütün memeleri görünüyordu.benimkisi birden kalktı.sonra aklıma bir fikir geldi ve gidip cüzdanımdan bayan zadırıcı hapı aldım.daha sonra ona kola ikram ederken içine ilacı attım.kolayı içerken tadı biraz değişik dedi fakat ben aldırış etmedim.sonra birden hareketlendi bana eteğiyle habire frikik veriyordu.ben ise aldırmıyor bulmaca çözüryordum.birden kalem yere düştü ve hemen eğildi alırken benimkini okşamaya başladı.sonra bir andan öpüşmeye başladık.oda mutfakta olmaz başka bir yerde yapalım dedi.bende yatak odasına götürdüm.daha sonra yarrağımı emmeye başladı 2kez yüzüne boşladım daha sonra götünü sikmek istedim fakat vermek istemedi.tamam dedim önden yapıcaktım ki onu da istemedi bende neden denim oda istemiyorum dedim.çok sinirlendim azmıştım bi kere tuttum içerdeki iplerle onu yatağa bağladım.ağlıyorudu fakat kendisi vermeye meraklıydı.amından siktim ağlıyordu ama sonra zekten inlemeye başladı.götünü döndürdüm istemiyordu fakat ben sokmaya kararlıydım.ilkinde azıcık girmişti.sonra yavaş yavaş git gel yaptım ve en sonunda kökledim o anda bir çığluk attı ve ipleri çözmemi istedi.bende çözdüm.yarrağımı eline verdim sanki koparacakmış gibi emiyordu.kucağıma aldım.bi güzel orda onu hoplatırken kapı çaldı yatak odasının kapısın kapıtıp üsteme bişeyler alıp kapıyı açtım.gelen ise annemin arkadaşı idi.yüzüznde ağlamaklı bir ifade ile hemen benim duşa girmem gerek dedi.ve beni dinlemeden yatak odasına gitti.birden süt komşumuzu çırılçıplak görünce şarşırdı.(annemin arkadaşı da 42 yaşında çok bakılı bir bayan )bende hemen yatak odasına gittim .annemin arkadaşı yatağa oturmuş bana bakıyorudu.birden şortumu indirip yarrağımı yarrağımı yalamaya başladı.bende ona hem götten hem am dan verdim ikisinide 2 kez becerdim şimdi ise fırsat buldukça yatıyoruz.

Amcamın uzun boylu kızını sikiyorum

Merhaba arkadaslar ben izmirden selim kesin bunu okudugunuzda bosalacaksiniz olay bir hafta once gelisti ben ve amcamin kizi arasinda gecti kendimden bahsedim 187 boy 80 kg siyah sacli ela gozlu 32 yasinda bekar biriyim amca kizi filiz evli bir kizi var bu oldu bitti anneme yav sen niye beni salim me almadin der dururdufiliz 176 boyunda 58 kilo civarin kalcalari genis gogusleri normal buyuklukte bir bayan aslinda filizin babasi ile benim amca adamları anlayin iste filizin oz amcasinin kizi meryem vardi onunla biz bununla cikmaya basladik oda adanada oturuyordu izmire geldi tabi biz bulusalim felander ken aksama hep birlikte bize geleceklerini soylediler sende ewde oldedi meryem tamam dedim aksam gekdiler neyse. Sohbet muhabbet derken filiz ben meryem mutfaga gectik yaslilar sohbeti zarmadi neyse filiz odaya gidip geldikce bizde o sira meryemle farkli sohbetlere geciyorduk biz neyse meryem hadi bizim gotomuzu cek deditamam dedim neyse bunlar poz vermeye basladilar filiz onde merye arkasina gecti birde arkadan tam yastandi. Buna cektim ama o sira meryemin eli filizin kalcasinda idi tabi ben pis pis guldum filiz ne guluyorsun de firildak bosver dedim yok soyle dedi bakin fotoya baktilar filiz oda guldu kapiyi kapatin dedim siz lez misiniz dedim gulmeye basladilar aynen oyle durmusuz dedim meryem gulerek filiz sil dedi gulerek yok dedim yaaa hadi salim dedi elime dustynuz hadi pislik yapma sizi face. Atacam onun deyin ce iki si birden sakin ha felan ozaman dedigimi yapacak sin neymis o dedi filiz sen otur meryem sende kucagina otur dedim o niye birde oyle cekecem sana tacizde bulundu sende karsiligini al dedim gel kiz bakim tamam dedi oturdu ve hadi dedi filiz elini meryemin bacagina koy dedim cektim o bu daha iyi oldu nasil bakalim dediler oo[o harika sey gibi cikmisiz ney gibi dedim bosver canim hadi silim dedim ewet ewet dediler o sira filiz iceri gitti biz meryemle iyice yaklastik dudaklarimiz birlesti elim amina dogru gitti yaniyordu neyse ayrildik filiz geldi laylay lom derken o gun bitti bunlar ewe gidesiniz o gece butun bunlarin hapsi konusun meryem filiz salim beni optu daha o da nezaman sen iceri gittoginde hadi be sen manyakmisin kiz diyor o da gozlerine bakinca dayanamadim yapistim ne gozmus sen de gorsen sende yapisirsin diyo ben hic dikkat etmedim gozlerine onca yildir neyse kafanizi agritmayimtam olaya gireyim annem adanaya gitti babam yok diger kardeslari diger sehirlerde bir hafta sonra filiz le karsilastik ve hal hatir derken filiz gozlerime bakiyor pek anlamadim ne oldugunu bir ihtiyacin varmi dedi ewde teksin ben tsk tamam o zaman ugrarim ewe dedi ok ayrildik pazar gunu oldu kapi caldi kapiyi actigimda filiz o hayirdir kiz dedim oyle geleyim dedim benim uzerim sort ve atlet vardi beni iceri buyur etmitormusun ben sey felan yoksa misafirin mi var ;)dediyoo buyur gectik nasil bekarlik yengemde de yok neler yapiyorsun bende hic oyle bekarin lik iste yikanacaklarin nerde ne yapacaksin ben yok hallederim o da sen git otur ben bir ortaligi temizleyim dedi iyi dedim filiz basladi ortaligi toplamya bende pc actim muzik dinliyordum 1 saat sonra bir baktim elinde kahve ile geldi ya canim ne zahmet ettin ne zahmeti canim oyy dedi ve yanima oturdu yoruldun dedim yok ya felan dedi ama ortaligi cok dagirmissin dedi guldum bekarlii iste arada biri geliyirdur toplasin bende yok kiz kimse bir sen geldi ne den kiz arkadasin yokmu 2 ay oldu ayrildik ya sen suan hepten bostamisin ewet canim yazik sana dedi aynen canim bu pecete ne yaninna duruyor pc de birseye mi bakiyorsun oyle muzik dinliyordum himm inanimi valla inan kiz iyi oyle olsun canim dedi dur ama sana birsey gosterecem ne gostercen lan yok tabi ben o zamana kadar meryemle olan fotolari actim bu ne lan hani sen bunlari silmistin valla kusura bakma cok sey duruyordunuz oda sen varya cok fenasin ney soyle zaten o gecede boyle dedin neyyiz sex duruyorsun dedim hadi be ewet ama oyle ne yapim canim yalan mi dogru soyluyorsun salim iyice inceldik hadi sil kimse gormesin dedi ok dedim silerken pis lezler dedim oda gulerek ufaktan vurdu ne vuruyorsun ya sana birsey diyecem dedi bende efendim sey ney yav uf kiz ne oldu soyle cok merak ediyorum neyi canim sen banyoya gitsen e bende su lez lere bir baksam nasil olur aklima soktun dedibende merak ediyorum bir bakim aramizda kalacak ama iyi tamam ben dusa gidiyorum canim sende seyret 15 dk an var dedim anlastik ;))ben dusa gittim 15 dk sonra havlu ile ciktim alta bax var ama hala seyrediyo ya ben hala seyir ediyorum gitti sen dedi hadi yeter dedim off ya of ve kapadi lep top sert bir da ilde kapadi one be tamam sen birdaha seyredim dersin ya pardon cok ozur dilerim ve zipladi geldi koluma sarildi ozur dilerim yo gecti o artik tamam ne dersen yaparim salim cim ne istersemmi ewet dur yani ne istiye bilirsin ki ac pc yi bakim soyle bir dondu hayir baska birsey olsun tamam oda tamam dedim sex fotonu cekecegim hayir soz verdin ya tamam nasil olacak koltukta arkani don kalcalarinin cekecegim ya o ne oyle saka saka hadi sen oc ac seyret ben ustumu giyim sen cok picsin ve yanagima opucuk kondurdu gittim ustumu degistirdim geldim hala bizimki hala seyir halinde ya ne oluyor ya gel bunlar manyak mis kim onlar gel otur beraber seyredelim ok yanina oturdum karilar birbirinin yiyolar acayip bunlar yavv ewet canim alttaki kari supermis soyle bi dondu bana bakti azini sil azinin tadini biliyorsun bakiyorum da ewet bilirim hadi kapayalim dedim ya durya salim yav kizim bana birsey oluyor ne oluyor ne olabilir sen simdi kalkar gece herifin le rahatlarsin ya ben ne olacam dondu bana bakkti elimi aldi sag elime bakti dogru nasir baglamis canim haha ewe gulme bak ya canim sende ewe bi kari atarsin bi guzEl isini gorurusun sekerimya hadi kapa sunu ben kotu oldum ne oldu onu me bakti him cadiri dikmissin ayaga kaldirdim ya dur felan derken bak simdi bi anlasma yapalim neymis o sen otur ewe oda geldi kucagima oturdu hadi normal bir porno ac izliyelim yav filiz neyse actik izlerken adam kariya sokmaya basladim of be ne adammis kariyi ne yapiyor oyle karida iyi ewet ya of sik abi sik o kariyi burda sikemeyenler var hahaha dedi filiz seni sikerim bak ha hadi ya o sira adam karinin azina vermeye basladi ohh ver azina ver abi him kariyi domaltti arkaya girmeye basladi ne yapiyor bu ya gote koyuyo him tabi ben bu sirada elimi filizin bacaklarini oksuyordum oh demeye has adi ve ve adam yaragini cikardi azina verdi oluk oluk bosaldi im dedi dondu bana sende bosaldin mi dedi hayir dedim. Him sikin kalcami deldi canim ama dudagima yapisti bende gogusleri felan oynamaya badladim gomlegimi cikardi goguslerimi yaladi asaya dogru inmeye basladi pantolonun onunu acmaya basladi evet canim ve yaragimi gorunce dondu ohh suna bak ya odun gibi olmus kac santim bu ya 19 yavrum hadi bakim al sunu azina ben bunu yerim ve almaya basladi ohhh yala yala of hizli hizli sakso yapiyordu yeter amina koydugum dedim koy askim koy ayaga kaldirdim badisini cikardim goguzlerini yalamaya basladim dimalttim taytini siyirdim kahbe kilot giymemis amini gotunu yalamaya basladim oghhhh evet mutis. Bu am yalanmaz mi salak kocam yalamiyor iste istesalak mis onun amina sen koyasin koyacam yavcrum deyip amini dillemeye basladim ohhhhh uyyyy of#ff sik sik sik diyerek bosaldi zaten ohhhhhh diyerek ne olur sok lutfen o yaragi yemek isyiyorum ve amina surtmeye basladim ama arkadas lar yok boyle bir am vakum gibi icine cekiyordu ve kafsini soktum icine ayyyyy hirlayarak anani sikim senin ben kokle doyur be ne duruyorsun pic al o zaman diye kokune kadar soktum.oy oy oyo kocacim oluyorum catir catir sikmeye basladim oy oy oy sana cok tsk beni boyle siktigin ici devam sende az oruspu degilmissin ewet ben bir oruspuyum sik bu kahbeyi. Oy oy oy diyordu oy deme goy de goyyyy gotumude sik askim hayir sikmem ordan ne olur askim istiyorum ne istersen yaparim anami siktin zaten hayir olmaz meryemi getirim onuda sik ama gotume sok sozmu dedim soz askim soz tamam o zaman amindan cikardim ama filiz deli olmustu got deligini yaladim ve sokmaya calisiyordum aciyor acisin senin anani sikim ha ve yittim oyyyyoyyy pic yirtildi ve kokledim bagri bagira sikiyordum nasil askim iyi iyi iti ver of gotun yaniyor sogut amimi soguttun gotumude sogut anami siktin meryem ne olacak canim kimse yok tek beni sikceksin soz verdin askim sikeceksin taman askim ben geliyorum gotume bosal yok yok azima yutmak istiyorum. Azi na verdim somurmaya basladim. Yaragini yiyim sen ve azini doldurmaya basladim filiz hepsini yuttu ve ayaga kalkti yaragimi tuttu bu benim artik

Yengemi Fırsat Hergün Buldukça Sikiyorum 2017

 
Selam arkadaşlar ben Sivas’tan Cihan 26 yaşındayım bekar bir erkeğim. Hiç evlenmedim ve evlenmeyi aklımın ucundan bile geçirmedim. Çünkü evlilik bana göre değil ben istediğim her kızla günümü gün eden bir insanım. İstanbul’da tek başıma yaşıyorum ve özel bir şirkette danışman olarak çalışıyorum. 18 yaşımdan bu yana bir çok kızla beraber oldum ama şimdi anlatacağım hikayem hepsine bedel. 1 yıl önce bahar aylarında yine İstanbul’da oturan ama evli olan abimi ziyarete gittim. Abim evde yoktu ve yengem kapıyı açtı. Beni görünce biraz şaşırsa da hemen sarıldı ve içeri aldı. Yengem de abim de beni çok sever. Şansıma abim mesaiye kalacakmış ben önce kalkmak istedim daha sonra gelmeyi ve abimi görmeyi istediğimi söyledim ama yengem izin vermedi. Zorla yemeğe bıraktı ve yemek yedikten sonrada salmadı. Mecbur orada kalacaktım sabah abimi görürüm düşüncesiyle kalmaya karar verdim.
Yengem beni onların yatak odasına yatırdı ve çıktı. Ancak üzerinden çok geçmeden seksi bir gecelikle geri geldi. Ben şaşkınlık içerisindeydim. Hiçbir şey söyleyemedim. Zaten yengem de fırsat vermeden yatağa geldi ve beni öpmeye başladı. Çok ateşli öpüyor ve beni tahrik etmeye çalışıyordu. Üzerindeki gecelikle de çok seksi görünüyordu. Ben birkaç defa tüm gücümle itip olamayacağını abime bunu yapamayacağımı söylesem de yengem kendinden geçmişti ve ne desem dinlemiyordu. Anlaşılan sikilmeden rahatlamayacaktı. Uzun süre dil dökmeme rağmen dinlemeyince ben de altıma yatırdım ve başladım öpmeye. Yengem kudurmuş gibiydi altımda inliyor ve kıvranıyordu.
Yengem sertleşen yarağımı hissedince yerinden doğruldu ve onu ağzına alarak büyük bir keyif ve hazla yalamaya başladı. Çok güzel yalıyordu ve bende artık uçma noktasına gelmiştim. Yengem arkasını dönerek girmemi istedi ben zaten zevkten uçuyorum durur muyum elimle tutuğum yarağımı yengemin kara göt deliğine sokup onu inletmeye başladım. Yengem hem acı hem de zevk içerisinde bağırmaya başladı. O bağırdıkça ben daha hızlı ve daha sert sokmaya başladım. Çok iyi ve ateşli sevişmiştik. Ben iki defa yengemin götünden içeri boşaldım oda ben götünü sikerken bir iki defa boşalmıştır. Yengemi abim evde olmadığı zamanlar sık sık ziyaret ederek .
 

Bir Yıldır Kaynanamla İlişkim Var Hergün sikiyorum

kaynanam 56 yaşında fakat diri ve çok güzel Sex Hikayeleri  göğüsleri hala genç kız gibi dimdiktir oldum olası ona hayranımdır.bunlar yurdışında kalıyorlar yazları gelince 3 aylığına ev kiralarız orada kalırız yine bir yaz günü hava çok sıcak bunaltıcı vaziyette kocasıyla sikiş işleri iyi değildir aklına gelince zorla ilişkiye girer akşam oldu yemek masası hazırlandı mangalı yaktık kayınpederle birlikte içmeye başladık ben bir bardak rakıyı 1 saate içiyorum kayınpeder 4 duble içiyor kaynanam kızdı yavaş yeter artık diye ben hemen masanın altından ayağına bastım karışma dercisinme kaynanam şaşırdı sustu herkes yattı biz hala içiyorduk ben toplam birbuçuk bardak içmiştim büyük rakıyı tek başına içti masaya sızdı kaldı.ben kalktım herkes uyuyordu kayınpederi aldım odasına götürdüm içerideki manzaraya şaşırdım kaldım kaynanam sadece kilotla uyuyordu bir iki saniye öyle seyrettim sikim dimdik olmuştu hafif gürültüyle uyandı uyudu dedim odasına getirdim yatsındiye söylendim yatağın öbür ucuna yatırdım kaynanam hala kilotla karşımda idi bana niye çok içirdin buna dedi anlatayım dedim bendede sadece şort vardı Kaynana Sex Hiakyeleri  üzerimde birşey yoktu hemen kaynanamın elinden tuttum yatağa yatırdım şortumu çıkardım ne yapıyorsun dedi sus dedim hemen onun kilotunuda çıkardım tertemiz mis gibi am karşımda duruyordu uyanacak diye sesini çıkaramıyordu dudaklarından başlayıp güzel dik göğüslerini doyasıya yalayıp emdim kafamı amına dayadım deliler gibi dilimi içine sokuyordum kaynanamın sıvıları ağzımı doldurmuştu hemen kalktım sikimi ağzına vedim delicesine emmeye başladı sesini çıkaramıyor ne dersem yapıyordu benimki hazır oldu yavaş yavaş amının derinliklerine sikimi öğle soktumki kaynanam artık iyice kendini bana bırakmıştı kocası hala güzel güzel yanımızda uyuyodu ikimiz birlikte öğle bir boşaldıkki senelerden sanki intikam alıyorduk sabaha kadar kaç kere sikiştiğimizi hatırlamıyorum sabaha karşı kendi odama gittim  yattım kaynanam bana sabahleyin çok güzel bir kahvaltı hazırlamış uyandırdı eşim bile şaşırdı çünki kaynanam geç saatlere kadar uyumasını seven kişidir tatil bitesiye kadar biz böyle devam ettik onlar yurtdışına gittiler kaynanamla telefonda görüşürüz tek başına geleceğini söyledi bekliyorum

dul baldızımı sikiyorum

ben istanbuldan ali.25 yaşında 170 boyunda biriyim.. bugün ikinci hikayemi yazıcam sizlere… 3 ay önce bir arkadaşlık sitesinde çok güzel bir kızla tanıştım..ve inanılmaz bir hızla sevgili olduk.herşey mükemmel gidiyordu, ta ki beni ablasıyla tanıştırana kadar..ablasını gördüğüm anda vurulmuştum.adı sevda.. 35 yaşında, 162 boyunda kızıl, dolgun göğüsleri olan harika bir kadındı..ve sonradan öğrendim, 2 yıldır da duldu.. fakat izmirde oturuyordu..ben önceleri msnde muhabbete başladım..kamera açtıgında hala taş gibisinden iltifatlar ediyordum..arasıra telefon açıyordum.onun tatlı sesini duymak çok etkiliyordu beni..ve birgün karar verdim..izmire gidecektim..sevgilime iş toplantım oldugunu söyledim ve izmire uçtum..daha sonra sevdayı aradım..iş toplantısı için izmire geldiğimi ama iptal oldugunu, vakti varsa görüşmek istediğimi söyledim..o da olur dedi ama çevreden görmesinler dedi..ben de kaldıgım oteli tarif ettim.otelde görüşelim dedim.kimse görmez..o da kabul etti.odama geldiğinde ise karşımda bir afet duruyordu..dekolteli bir elbise, mini etek…benimki zaten uyanmaya hazır, onu bu halde görünce uyanmaya başladı bile..içeri geçti..havadan sudan sohbet ederken, beni görmeye geldin?kızkardeşimin geldiğinden haberi yok dimi dedi..sadece iş için geldiğimi biliyor dedim..ve cesaretimi toplayıp… aslında iş için fln gelmedim..sadece seni görmek için geldim. ilk gördüğümden beri sana aşığım dedim.. ve seninle birlikte olmak istiyorum dedim..ben de senden hoşlandım ama kardeşimin sevgilisi oldugun için birşey söyleyemiyordum dedi..ama burda yok değil mi?bu odada yaşananlardan hiçbir zaman haberi olmayacak dedim. ve dudaklarına yapıştım..ikimiz de nefes bile almadan dudaklarımızı somuruyorduk..harika tadı vardı dudaklarının..artık dayanacak gücüm kalmamıştı..ve üstündeki elbiseyi çıkarttım..arkasından sütyenini de çıkarttım ve bomba gibi göğüsleri karşımdaydı..hemen yumuldum..emmeye başladım..uçlarını ısırdıkça deli oluyordu..daha sonra o beni soymaya başladı..1-2 dakika içinde karşısında tamamen çıplaktım..17 santimlik sikimi emmeye başladı hemen..ben kuduruyordum..harika sakso çekiyordu..hemen arkasaından onu yataga yatırdım..tangasını da çıkartıp amını yalamaya başladım..bu sefer kudurma sırası ondaydı..delirmişti resmen..eliyle kafamı amına doğru bastırıyordu..dilimle sikiyordum resmen..daha fazla sabredemedim..ve sikimi amına yerleştirdim..ikimizde kudurmuştuk bi kere..deli gibi gidip geliyordum içinde..çığlıklar içindeydi..ve sevda daha fazla dayanamayıp ilk orgazmını yaşadı..amından çıkardım ve ters çevirdim..kara incisini yalamaya başladım..sakın acıtma diyebildi sadece..yavaşça götüne girmeye başladım.deli gibi sikiyordum..geçen bunca zamanın acısını çıkartıyorduk resmen..daha sonra ben sırtüstü yattım, o da üzerime çıktı..sikimin üzerinde deli gibi zıplıyor, o kocaman göğüslerinin salınması beni deli ediyordu..daha fazla dayanamadım ve içine deli gibi boşalmaya başladım..hayatımda hiç böyle seks yapmamıştım..harikaydı..biraz dinlendik.o gece otelde yanımda kaldı.ve sabaha kadar denemediğimiz pozisyon kalmadı..harika bir geceydi..artık her ay izmire gidiyorum…
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66