parlak seks hikayeleri

önce kedimi tanıtıyım yaşım 18 bu anlatacaklarım geçen hafta başımdangeçti bizim sınıfta bi çocuk vardı kızlardan hiç farkı yoktu parlakgötüde büyüktü her fırsatta sürtünüyodum ona ses çıkarmıyodu bir güntuvalete gitmek için öğretmenden izin alıp çıktı bende arkasındangittim mmahsus elimi yıkadım çıkmasını bekledim çıktı beni görünceheycanlandı havadan sudan muhabbet ettik bişey geldi adı candı cansenin boyun çok uzamış eskiden sanki biraz daha kısaydın dedim ve gelaynada bakalım kim uzun diye yan yana geçtik dur arkadan bakıyım dahaiyi belli olur dedim arkasına geçtim götü çok büyüktü benimki çoktankalkmıştı ve arkadan hafif hafif değdiriyodum bi an öyle bekledik sesetmiyodu ve biraz daha götüne sert dayayınca kaçtı sınıfa gitti akşamokul çıkışında çıktık konuşuyoduk havadan sudan konuyu sexse getirdimhiç ilişkiye girdinmi biriyle diye sordum yok dedi ya sen bende ona birerkekle oldum dedim nasıl dedi götünden siktim dedim nasıl yaptın anlatdedi beliydi onunda canı istiyodu anlattım işte çocuğu hamamda tanıştıkve hamamda siktim dedim ve nasıl siktiğimi anlattım çok hoşuna gitmiştiogün eve gittik vediğersi gün okul çıkışında bi pılan yapmıştım can benakşam hamama gidecem sende gelirmisin dedim önce yok dedi ben ısraredince ama ben hiç hamama falan gitmedim önceden bilmemki dedi benvarım ya dedim yanında hem birbirimizi keseleriz dedim tabi anladıbiraz durdu ve tamam dedi randevuleştik akşam 9 da o saatlerde sakinoluyodiye geç falan dedi ailem bırakmaz bende dedim arkadaşıma dersçalışmaya gidiyom dersin ve dokuzda aradı gittik soyunma odalarındasoyunduk peştemal sarmıştık aman allahım canın vucudu tüysüz sütün gibibacakları vardı indik aşağı bizden başka kimse yoktu benimki öyle bikalkmıştıki peştemalde öyle belli oluyoduki can göz altında çaktırmadanbakıyodu duşa girelim dedim ikimiz aynı duşa girelim bir birimizikeseleriz dedim tamam dedi ikimizinde niyeti belliydi ama çekiniyodukduşa girdik oda çok dardı o suyun altına girdi peştemali ıslanıncagötüne yapışmış ben deli oldum dur bende suyun altına girecem deyipyaklaştım arkasına götüne hafif dayadım öylece yıkanıyoduk onundahoşuna gitmiştiki ses etmiyodu dur ben seni sabunliyim dedim başladımsabunlamaya aşağı doğru indim arkası bana dönüktü ve ben kendipeştemalimi indirdim onun kalçalarınıda sabunlarken hafif çekinceonunda düştü aman ahlahım bı kızı vucudu böyle güzel olamazdı eğildipeştemali almaya bırak dedim utanma ve çıplak sikimi götüne sürtüyodumses çıkmıyodu ondan bi süre göt deliğine sürtükten sonra diz üstüne çökdedim ve verdim ağzına çok güzel yalıyodu sonra sikimi bütün vucudunasürtükten sonra ayakta arkasına geçtin biraz öne doğru eğdim götünüsabunladıktan sonra sikimide sabunlayıp kafasını dayadın göt deliğineçok yemişti biraz zorlayınca hesini soktum götüne ve gidip gelmeyebaşladım bi kaç kez gidip deldim ve boşaldım o gece hamamda üç kezsiktim onu ve artık o bizim eve ben onların evine gidiyorum dersçalışmak için beraber oluyoruz.tüysüz götü büyük ve beyaz tenli varsaeklesin .

parlak götümü kurtaramadım..

Bir pazar sabahı uyandığımda baktım telefonumun şarjının bitmişti. Şarja taktım ama telefonuma elektirik gelmiyordu. Sarj aletimin a.q. usb kablosunun telinin yıpranarak koptuğunu gördüm. Usb kabloyu bulabileceğim sitemize en yakın yer Gaziemir Kipaydı, eşofman ve tişötümle alelacele dışarı çıktım. Bu arada 185 boy, 75 kğ kızların götünün geçtiği parlak yakışıklı biriyim. Kipaya girdim ve hemen usb kabloyu buldum. kasaya yönelirken aceleden cüzdanı yanıma almadığımı farkettim. Mecburen eve geri gidip gelmem lazımdı. Kablonun fiyatı 5 tl gibi cüzzi bir rakamdı ama eve gidip gelmeye o an üşendim. Aklıma o güne kadar yapmadığım bir şey geldi, kabloyu araklamak… ama kıyafetimde bu kablonun kutusunu saklayabileceğim bir yerde yoktu. kafamı kaldırıp baktığımda tekstil kıyafetlerinin denendiği soyunma kabinleri gözüme ilişti. sanki bir kot alacakmış gibi bir kaç parça kot alıp deneme ayağına soyunma kabinine girdim. Kabloyu kutusundan çıkarıp o an saklayabileceğim tek yer olan götümün arasına doğru yerleştirdim. boş kutusunuda soyunma kabinindeki taburenin altına bırakıp çıktım. Külodumun içinde parlak dolgun göt yanaklarımın arasına sıkıştırdığım kablonun parasını ödemeden kipadan çıkıp yürümeye başladım. üşengeçliğim yüzünden ilk defa böyle bir şey yapmıştım. Ne kadar kolay oldu diye düşünürken arkamdan bir sesin beni çağırdığını duydum. arkama döndüğümde seslenenler 25 yaşlarında iki güvenlik görevliysi. Bana, “birader bizimle kipaya kadar geri gelmeniz gerekiyor” dediler. kendi kendime “oğlum şimdi yarra yedin” diye düşündüm. çaresiz kabul ettim. “ne oldu?” falan gibisinden salağa yattım. kipanın bodrum katına indik orada arkalarda bir oda vardı içeri girdik. bana elektrik reyonundan almış olduğum kablonun nerde olduğunu sordular. Kameraların kablo ile soyunma kabibine girdiğimi ve çıkarken de parasını ödemeden gittiğimi tespit ettiğini söylediler. bende kablo ile girdiğimi ama kabloyu orada bıraktığımı söyledim. onlarda kabini kontrol ettiklerini sadece boş kutuyu buldukarını söyledi. On paralık kablo yüzünden hırsız olmuştum. Bana ” Kablo nerde A.. kodumun çocuğu, kayıtlar zaten senin aldığını gösteriyor, polis çağırırsak tutanak tutarsak eben sikilir, hırsızlıktan hapse de girersin, seni orada sikerler” dediler. ailem okulum bunu duyarsa rezil olurdum. götümün arasındaki kabloyu bulamayacaklarını düşünerek “kabloyu telefonuma denemek için kutusundan çıkardım, denedim olmayınca bıraktım” desemde inanmadılar. o sırada mağaza görevlisi 28 yaşlarında başka biri geldi. güvenlikçilere itiraf edip etmediğimi sordu, onlar inkar ettiğimi söyleyince bana “soyun bu ibneyi çırılçıplak” dediğinde başımdan kaynar sular döküldü. mağaza görevlisi dışarı çıktı, güvenlikçilerde pis pis gülerek beni soymaya başladılar. direniyordum ama yapacak bir şey yoktu. tişörtümü ve eşofmanımı çıkardıklarınca sutun gibi bembeyaz bacaklarımla kalmıştım. güvenilkçiler, “amma parlak çocuksun, sporda yaptığın belli, sana yazık olacak, hapislerde götünü dağıtacaklar” dediler. bende gördünüz işte kabloyu almadım bende yok dediğimde, donunu da çıkar, kablo yoksa seni bırakırız zaten dediler, donumu çıkarmak istemeyince zorla indirdiler, kaymak gibi götüm önlerindeydi ve arasında kablo… güldüler önce.. “sen ibinemisin bunu götünün arasına koydun.” ben “abi ne olur polise vermeyin, yanımda para yoktu gidip evden parasını getireyim, ilk defa böyle bir şey yaptım” diye yalvarmaya başladım. diğeri “üüfff ya bırak kabloyuda çocukdaki götü gördün mü kanka, sikim kazık gibi oldu” dedi. diğeri bana bakıp, “seninle bir anlaşma yapalım, senin bu hırsızlığını görmezlikten gelip hapse göndermeyelim ama sende bizim yaraklara saksafon çekeceksin, tamam mı?” dedi. diğeride “bak oğlum zaten hapse girsen seni zaten sikerler” dedi. bende” hiç yarak ağzıma almadım gay may değilim ki” dediğimde bana”her şeyin bir ilki vardır, ilk defa hırsızlık yaptın ilk defa da yarrak yemiş olursun” dediler. bende “hani sadece saxo demiştiniz götümü siktirmem” dedim. onlarda siklerini açtılar “habi yala ibne” ediler. önümde yalanmayı bekleyen 18 ve 20 cm büyüklüğünde iki abaza ve kocaman yarak vardı. ilk defa yaptığımdan ürkerek elime aldım “oyalanma hadi em yoksa götünüde sikeriz” diyerek götümü de okşama, sıkmaya başladılar, ben göt korkusuyla yarakları emmeye başladım, bir birini bir diğerini yalıyordum. güvenlikçiler zevke gelmiş “ooohhhh, daşşaklarıda yala” diyorlardı. başta pek anlayamamıştım ama yarrak yalamak hoşuma gitmeye başlamıştı, ben birinin yarağını yalarken diğeri arkama geçip birden götümü yalamaya başladı, acayip zevke gelmiştim. “oğlum sende ibnelik varmış bak orosbu karı gibi zevk almaya başladın” dediler. bir yandan götüm yalanıyor bir yandan koca bir yarrak ağzıma girip çıkıyordu ve birden ağzımı siken güvenlikçi iki eliyle kafamı sikine iyice bastırmaya başladı ve inleyerek oluk oluk boşalmaya başladı. yut ulen ibne dedi kafamı kaçıramadım sıcacık dölleri yuttum tadı değişilkti ama hoşumada gitmişti. [email protected] sonra diğeri ağzıma verdi bu defa daha orosbuca emiyordum ve oda çok geçmeden bütün döllerini ağzıma fışkırttı. bana”zevkle yaraklarımızı emdin döllerimizi yuttun senin götünüde sikeceğiz, sen bizim karımız orosbumuz olacaksın dediler. şimdi sikmek isterdik ama zaman yok telefon numaranı ver bu akşam seni eve çağıracağız parlak götünü vermeye söz verirsen seni bırakacağız sana kalmış dediler, bende o anda beni şikayet etmemeleri karşılığında tekliflerini kabul ettim, hemen toparlandık ve beni bıraktılar.. götü şimdilik kurtarmıştım eve gittiğimde telefonuma mesaj geldi, mesajda, akşam 7 de bize olan göt borcunu ödemek için şirinyer tansaşın önünde ol, parlak götünün tadına bakmak için seni oradan alacağız, sikilmemiş pembe göt deliğini genişleteceğiz, bize yamuk yapma götünün arasında sakladığın kabloyu bulurken ve sikimizi deli gibi yalarken seni odadaki bilgisayardan kameraya çektik, götünü bize vermezsen hapisde falloş olursun yazıyordu. abaza 2 genç kalın yaraklarıyla daracık götümü dağıtmayı kafaya koymuştu bile ve benim için kaçış görünmüyordu, heşke götüm parlak olmasaydı diye düşündüm götüm onların başını döndürmüştü, gerisini sonraki hikayemde anlatacağım…

Gümüşten Parlak Escort Hatunlar Bulunacak

İstenen bostancı escort dikkatler üzerinde ve bu gece o lolitalardan yana yaşanabilecek olan seksi havasının sadece size neler vereceğine bir bakmak, sonrasını spontane bir yaşamda yaşamak adına özgün girişimler olacaktır. Sürekli olarak yeni yaşamın içinde bir noktada bulunacak ve sonra tutku diyarında gecelerin seksi kızları sadece şovlar ve seksi anlayışlardan birinde size umutları verecek kadar eksiksiz bir yaşam zirvesinde olacaktır. Tabi bunları sıcak çeliktepe escort olanaklardan yana bulacaksınız ve gecelerinizi umutla dolduracak olan kadınları seçerek daha eksiksiz bir yaşam potasında, yatakların yaşanacak yaramaz afetlerini bulacaksınız. Son gecelere ve özel bir zaman alanında istenen düzeyde bir pozisyona bakarak olacaksınız. Sizi çeken ve yaşamak için en gerçek deneyimlerden birinde size sunumlar verecek olan zamanların yaşanacak olduğu değerine bakarsınız. Sizi içten yakacak ve sonra bu gecelerin değerinde bir örnekle size gelecekten bir zaman sunacak cihangir escort kadar özel olduğunu anlarsınız. Ta ki güzel bir gündem bulana dek bunları escort ilanlarında ararsınız ve sonunda ki o güzel kalçaları ve yeniden seksi verecek kısmet kızları bularak son durumu en geçerli olduğu zamanda yaşarsınız.