Bir Türlü Unutamadığım Yaz Tatili

selam sizlere bu yaz  basimdan gecen ve hala devam eden bir olayi anlatmak istiyorum adim fatma ev hanimiyin almanyada yasiyorum esimin kendine ait bir isyeri var 42 yasinda biri kiz biri erkek iki cocuk annesiyim calismadigim icin gündüzleri ev islerini yaptiktan sonra burada sirf kadinlara olan bir fitness salonuna gider spor yaparim genelde kocamin istegi ile disariya cikarken kapali giyinirim esimin is cevresinde cogu nun karilari tesettürlü oldugundan bana disari cikarken kapali giynmemi müsterilerinin beni acik görmemesini söyler ama evde yani iceride sadece misafir geldiginde kapaniriz sair zamanlar iceride cok rahat geyinir rahat davraniriz.
Yaz gelmis okullar kapanmisti esimin islerinin yogunlugundan tatile gidemiyorduk cocuklar bütün gün evde sikiliyorlardi bir aksam esim aksam yemeginden sonra hadi sizi tükiyeye üc haftaligina tatile göndereyim dedi hepimiz saka yapiyor sandik hadiyin iki saat sonra ucginiz kalkiyor bir valize esyalarinizi koyun geri kalan ihtiyaclarinizu oradan alirsiniz dedi
esim kemal beni ve kizin hatice (17)ile oglum hakani(16)hava limanina götürdü ucaga binip ver elini antalya antalyada pasaport ve gümrük kontrolundan gectikten sonra dogru kadinlar tualetine gidip kizim ile üstümüzü degistirdik ben beyaz bir bluz ve mini etek icime sütyan geymedim (yasima göre cok iddiali)kizim hatice ip askili bir top altina düsükbel yirtik kot giydi oda sütyan geymemisti oglum hakan bizi ilk olarak disarida böyle görüyordu ev icinde böye hatta sadece tangam ile bile görmüstü yanagima bir öpücük kondurup anne müthis olmussun dedi ablasina dönüp sende cok güzelsin deyip yanak ile dudak karisimi bir yerden öptü
bizi karsilamaya gelen tur sirketinin sorumlusu bizi bir otobüse yönlendirdi
yaklsik bir saatlik yolculuktan sonra
kummöyde otelimize geldik reseptionda kayitlarimizi yaptiktan sonra bize gösterilen bir odaya yerlestik odada bir cift kisilik birde tek kisilik yatak vardi ben hatice ile cift kisilik yataga yatacaktik hakanda tek kisilikte yatacakti siradan dus alip yattik yol yorgunlugu hemen uyumusuk uyandigimizda asagiya inip önce kahvaltimizi yaptik sonra carsiya gidik denize girmek icin bir seyler aldik kiziminda beninde aldiklari cok tahrik edici tarzdandi sonra bir kadin ic camasiri satan dükkana girip bazi seyler baktik o sirada hakanin string tangalara cok dikkatli baktigini gördüm yanina gidip bana bir tane beyensene dedim bana sirf iplerden olusan ortasi acik bir string verdi birde amimin dudaklarini zor örtecek slip ikiside cok hosuna gitmisti alip sepete koydum ona caktirmadan bir erkek tangasi alip sepe attim kizim kardesine gidip banada bir tane begensene dedi onada iki tane begenip alis verisimizi tmamlayip otele geri döndük ögle yemegimizi yiyip otelin plajina gittik cok kalabalik olmasina ragmen yinede bir gölgede üc sejlong bulup yattik ben yeni aldigim bikinimi geymistim hatic ise sadece bikinisinin altini gemis üstsüz günesleniyordu burada cok yabanci turust oldugundan böyle seyler kimsenin dikkatini cekmiyordu hakan bana sende cikar istersen dedi sonra gülümseyerek seninkiler burdaki yasli turistlerinkinden daha güzel dedi bu komplinam tesekkür etmek icin oglumun yanagini öpmeye uzandim basini cevirip benin dudagimdan öptü vay pic cokta acik gözsün dedim gülüstük bende bikinimin üstünü cikartip üstsüz güneslenmeye basladim o sirada telefonum caldi
arayan esimdi tatil nasil geciyor diye sormak icin aramis bizde günesleniyoruz dedim kendisine tekrar tesekkür ettikten sonra yeni aldigim bikiniden söz ettim ve su an üstsüz güneslendigimizi söyledim baba bir resim cekip yollasana dedi yanimizdaki digital kamera ile resimlerimizi cekip lap topa kayit yapip ona yolladik aksama kadar denize girip güneslendik denizde cesitli oyunlar oynadik aksam yemegi icin odamiza gidip dusumuzu aldik hakana onun icin aldigim erkek tangasini verip giymesini istedim hakan altindaki tanga ile iceri girdi tangasinin icine yari kalkik yaragi ve tasakklari zor sigiyordu bana hadi sende benim begendigim tangalardan birini gey deyince belime sarili havluyu aldim o amimi n dudaklarini zor kapatan tangayi geymistim haticede yanimiza gelip bana hakanin sectigi o ip stringi geymisti hakanin yaragi artik tangaya sigmaz olmustu hakan ben banyoya gidiyrum rhatlamam lazim deyip gitti hatice bana bakip güldü ne yapacigiz dedim hatice ben yardim edeyin suna cacuk rahatlasin deyip banyoya gitti bende merak edip arkasindam gittim kapiya dikilip olanlari izliyordum hatice kardesinin yaragini agzina alip saxo yapiyordu ilk olarak oglumun yaragini kalkik görüyordum daha önceleri görmüstüm ama kalkik degildi ve fena etkilendim yaklasik20.cm vardi ve bayagi kalindi hakan ablasina gel 69 yapalim deyince kizim hic itiraz etmedi
yere uzandilar hakan yere yatti ablasida amini agzina getirip yaragini agzina aldi belliki ilk yapmiyorlardi hakan ablasinin amini yaladikca hatice inliyor yaragi daha cok emiyordu hatce sasilarak orgazm oldu ama hakanin daha gelmeye niyeti yoktu hatice ara sira bana bakip sende istermisin dercesine siritiyordu yanlarina yaklastim biraz ellemek istiyordum hakana yaklasinca elini amima atip parmaklarini amima soktu nasil oldu tam anlamadim ama kizim yardimi ile hakan beni altina alip yaragini amima gömdü oglum beni resmen sikiyor kizimise bu ani fotograf makinasi ile ölümsüzlestiriyordu hakan ile ikimiz ayni anda geldik döllerini amimin derinliklerine bosaltti sonra kalkip dusumuzu alip otelin restaurant bölümüne gittik aksam yemeginden sonra otelde cesitli ezkinliklerri seyrettik sonra odamiza gecip bir seyler icip sohbet ettik hakam ile hatice yaklasik iki seneden beri oral seks yapiyorlarmis bir kac kere götünden vermis ama cok aciyor diye her zaman vermiyormus daha bakire imis sonra cekilen resimlere baktik hic birinde yüzlerimiz görünmüyormus bunu cok begindik cünki bu resimleri gören bunlarin kim oldugunu bilemez o gece oglum beni iki posta daha sikti sabah uyandigimizda abla kardes sevisiyorlardi ve altlarina serdikleri havluda kan lekesi vardi o günden beri her firsatta sikisiyoruz cok zevkli oluyor