önce abim sonra arkadaşları

Selamlar abimin arkadaşı Kemal 25 yaşında üstelik evli biriydi. Abimle çocukluk arkadaşıydı. Ben yeni serpilmeye başladığım zamanlardan beri kemalin bende gözü vardı. Abim…

Posted On

buyukdu

meraba ben azeriyim ismim ayten 18 yasim var neyse baslayim okuldaydim sinif arkadasim orhanda benle idi seviyoduk bir birimizi o bana dogru geldi…

Posted On

okul arasında seda

herkese slm millet bakin bu olay tamamiyle gercek benim adim acun suan yasim 20 bizim mahallede seda adinda bir kiz vardi tam bir…

Posted On

bakire tadı başka

Ben Adanada oturan 18 yasında bİr gencim.Lafı fazla uzatmadan hikayeme geçiyorum.Olay 2 hafta önceye dayanıyor.Komşumuzun kızı benden 4 yas büyüktü    ve hala…

Posted On

tatildeki sarhos kiz

tatile çıkmıştım..havuzda barda içkimi yudumlarken birden yanımda tatlıbir genç uturdu.. bayağı sarhoştu..konuşmalarından pasif olduğunu hemenanladım..hemen konuya girdim.. aynı memleketten çıktık.. içkimizi bitirip hemenodasına…

Posted On

birşey olmaz

Merhaba ben Esra, evliyim ve iki çocuğum var. Bundan üç yıl önce yaşadığım, fakat hiç unutamadığım bir anımı sizlerle paylaşmak istedim. O yıl…

Posted On

burcuyla labaratuvarda sex hikayeleri

ben 19 yaşında bir erkegimsize gecen yaz başımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum gecen yaz dişlabaruatuarda çalışmaya başladıtdım orada burcu adlı bi kız…

Posted On

bi-sexuel bayanım

Selamlar ben gulsen 25 yasindayim ve boyum 1.77Egitimimi istanbulda devam etmekteyim ve hollanda dogumluyum,neyse bunlar onemli konular degil..ben bi sexuel bir bayanim kadinlarin…

Posted On

Karşı komşuyla

merhaba arkadaşlar yaşım 17 şimdi karşı komşunu balkonu tam benim odayı görüyo pencerede büyük benim odadaki çok net yatağım dolabım heryer görünüyo ben…

Posted On