vahşice sex

Ben başımdan geçen gerçek bir olayı anlatayım izmirde yaşıyorum ve mesleğim masor öyle sahteden değil gerçek bir müşterim vardı nil hanım masaja gittiğim…

Posted On

guzel_bir_iliski

güzel bir ilişkiSelam ben mersin ve adanadan cem bir gün internete dolaşırken chate bir bayanla oldukça hoş ve düzeyli bir sohpete başladık. İkimizinde…

Posted On

komşumuz fotoş

Slm zevce tutkuları sizlere komşumuzun kızıyla geçen bir olayı anlatmak istiyorum bundan üç gün önce annemler istanbula gitmişti ben gitmek istemedim ve gitmedim…

Posted On

esma… aşkııımmmm

Selam ben Adana`dan yazıyorum. 19 Yaşımda 172 boyundayım.. Neyse sadete geleyim. Bu olay bundan yaklaşık 4 ay önce gerçekleşti. Esma adında bir kızla…

Posted On

alıskanlık_yapan_gercek_sex_hıkayem

ALISKANLIK YAPAN GERCEK SEX HIKAYEMselam ben 22 yasinda ap olan bisexuelim.ve sadece aktif yada erkeksi ap olanlar ilgili cekiyo….istanbulda yasiyorum..ve sex olamadan bi…

Posted On

aman tanrım

|slm ben 15 yasında bir gencim bu olay benım ilk deneyimim bir gün evde teyze kızımla birlikte oturuyorduk canımız sıkıldı filim izleyelim dedik…

Posted On

teyzemlerin kolesi 4

Teyzemlerin kölesi 4 teyzem,teyzemin kızı ve komşusu duygu yenge ve kızı ben ve kardeşim suna yla istedikleri gibi oynuyorlardı duygu abla ve kızı…

Posted On

niyetimizi_bozmustuk

niyetimizi bozmuştukBir ilkbahar günüydü ben ve birkac arkadaşım bir okulun önünde kız avına çıkmıştık benim bir arkadaşım vardı adı mahmutu o zamanımızı okul…

Posted On

yengemin sıcak amı

|ben 17 yaşında bir erkeğim.Bir gün dayım ankaraya İşe gitti. Yengem Çok Korktuğu için beni çağırdı. 4 Gün burda kalabilirmisin dedi bende kalırım…

Posted On

Hayallerim gerçek oldu 2

Bir önceki hikayemde bahsettiğim fırsat çok daha harika bi şeydi.Öğleye doğru onların akrabaları olan birileri daha geldi. İlk başta her şey gayet normaldi…

Posted On